جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان geme-music-movie...... و آدرس gameto00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دانلود برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران 92 93 برای موبایل جاوا و اندروید

 

 

دانلود برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲-۹۳ برای موبایل جاوا و اندروید

| تغییرات فدراسیدن در برنامه ها و هم چینین تاریخ و زمان رقابت های لیگ برتر بروز رسانی شد … |

 

برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲-۹۳ ( لیگ برتر سیزدهم ) را برای امروز آماده دانلود کرده ایم، این برنامه قابلیت اجرا بروی گوشی های با سیستم عامل جاوا ، آندروید ، آیفون ، و کلیه کتابخوان های الکترونیکی را دارا می باشد. شما هم اکنون می توانید برنامه لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲-۹۳ برای موبایل با فرمت جاوا و اندروید را دانلود بفرمایید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:51 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

 

Asterix Total Retaliation دانلود بازی Asterix Total Retaliation   اندروید

Asterix Total Retaliation نام بازی بسیار محبوب و خاطره انگیز است که توانسته خود را در جمع محبوب ترین بازی های سایت گوگل پلی جای دهد وبه معروفیتی بزرگ دست یابد. داستان بازی مربوط به حمله گروهی از دشمنان به یک روستا کوچک است که در آن چند قهرمان نیز زندگی می کنند و زمانی که دشمنان می خواهند وارد دهکده شوند این قهرمانان اجازه ای به سربازان دشمن نداده و جلوی آن ها را می گیرند. در بازی Asterix Total Retaliation وظیفه شما این است که سریعا گروهی از این قهرمانان را جمع کرده و به کمک روستاییان بروید. البته تا حد امکان سعی کنید تا با قرار دان تله های مختلف آن ها را به دام بیاندازید و از رویارویی مستقیم بپرهیزید زیرا ممکن است تلفات بسیار زیادی دهید.

در این بازی چندین شخصیت فوق العاده محبوب و دوست داشتنی قرار دارند که باعث زیبایی و جذابیت بیشتر بازی می شوند و در کنار بخش داستانی فوق العاه زیبا و گیم پلی بی نظیر می توانند ساعت ها گیمر ها را مشغول بازی کنند. در بازی Asterix Total Retaliation نیاز دارید تا با خوردن معجون انرژی از دست رفته را باز گردانید زیرا هرچه تعداد دشمنان بیشتر شود انرژی سربازان نیز کمتر می شود در نتیجه نیاز استت تا انرژی را برای نبرد های بیشتر بازگردانید . در زمان حمله دشمنان صحنه های کارتونی و خنده داری نمایش داده می شود که نشان می دهد در نبرد های تن به تن پیروز شده اید یا شکست خورده اید که این صحنه ها زیبایی های خاصی به بازی می دهند. هم چنین در این بازی نیز می توان از قدرت خدایان برای حمله و نابودی رومیان استفاده کرد. در بازی Asterix Total Retaliation باید سعی کنید تا تمام شخصیت ها را در آن پیدا کنید و همراه خود وارد نبرد با رومیان کنید.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:50 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

 

Bike Race دانلود بازی موتور سواری Bike Race   اندروید

Bike Race بازی موتور سواری مهیج بوده که تمامی مراحل آن مبتنی بر قوانین فیزیک است و در آن باید با حفظ کنترل خود از قسمت های مختلف عبور کنید. برای کنترل کافی است حرکت کنید و با تکان دادن گوشی خود، قسمت های مختلف را پشت سر بگذارید. یکی از قابلیت های مهم بازی وجود بخش چند نفره است که این امکان را به کاربر می دهد تا با سایر افراد و حتی دوستان خود به رقابت بپردازد. در بازی Bike Race بیش از 16 نوع موتور فوق العاده جذاب وجود دارند که می توانید مطابق سلیقه و همچنین نیاز در هر مرحله آن را انتخاب کنید.بازی دارای 14 مرحله جذاب و اعتیاد آور است که هر کدام سختی خاص خود را دارند و از تنوع فوق العاده بالایی برخوردار هستند.

در هر یک از این مرحله ها می توان موانع مختلفی را یافت که امکان خلاقیت بیشتری را به کاربران می دهند. یکی دیگر از ویژگی های این نسخه آن است که در آن تمامی مراحل باز هستند و نیازی نیست حتما تک تک مراحل را به اتمام برسانید. بلکه می توانید هر مرحله که ساده تر است را اول به اتمام برسانید و بعد به سراغ سایر مراحل بروید. گرافیک بازی Bike Race بسیار ساده است زیرا در بازی تصاویر زیادی به کار نرفته اما با این حال با توجه به طراحی انیمیشنی موتورها و شخصیت سوار بر آن می توان گفت که گرافیک بازی در حد قابل قبولی بوده و می تواند همانند یک بازی جذاب برای سیستم عامل اندروید باشد. Bike Race جزو بازی های تاپ و برتر سایت بزرگ گوگل پلی است که همین گواهی بر امتیاز بالا و جذاب بودن آن است که می تواند به همراه یک گیم پلی اعتیاد آور ساعت ها کاربر را سرگرم کند.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:48 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

Smurfs Village دانلود بازی اسمورف ها Smurfs Village   اندروید

Smurfs Village بازی جذاب و استراتژیک برای اندروید است که بر اساس داستان کارتون فوق العاده زیبا و پرطرفدار The Smurfs ساخته شده است. در این بازی باید اسمورف ها را هدایت کنید و به آن ها برای ساخت یک دهکده زیبا و بزرگ کمک کنید. همانطور که در انیمیشن این بازی دیده اید، اسمورف ها دارای خانه هایی به شکل قارچ هستند و دارای زمین های کشاورزی و همچنین باغ های گل بسیار زیبایی هستند که کنترل هر یک بر عهده یکی از افراد است. سعی کنید در بازی Smurfs Village بیشترین خلاقیت ممکن را بکار ببرید و روستایی خلاقانه و فوق العاده زیبا طراحی و بنا کنید.

در هر مرحله از بازی Smurfs Village بر اساس ساخت روستای قبلی خود امتیازاتی دریافت می کنید که برای ساخت روستایی پرکاربرد تر بسیار با اهمیت هستند پس سعی کنید تا جای ممکن روستایی زیبا و با امکانات زیاد بسازید. مکان هایی که در آن باید به ساخت روستا بپردازید بسیار متنوع هستند و باید در هر یک خانه ها و قسمت های مختلفی ایجاد کنید. بعضی از مراحل بر روی کوه های لایه لایه قرار دارند که برای ایجاد خانه های بیشتر باید به ساخت پل هایی چوبی بپردازید تا بتوانید به مکان های بالاتر رفته و دهکده ای زیبا و لایه لایه ایجاد کنید. طراحی و گرافیک بازی Smurfs Village به صورت 3 بعدی بوده و به همراه رنگ بندی های زیاد و شاد و همچنین حالت انیمیشنی زیبایی فوق العاده پر احساسی را به کاربران هدیه می کند که کاربر از لحظه لحظه و تک تک مراحل بازی لذت می برد. یکی دیگر از جذابیت های این بازی وجود تمام شخصیت های اسمورف است که باعث شده تا این بازی بسیار شبیه به انیمیشن آن شود و تقریبا بتوان آن را یک انیمیشن دانست که بدون تغییر تبدیل به یک بازی کامپیوتری شده است.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:46 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 28812
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content